who I am and not who I want be.

Néhány részlet kicsi világomból, néhány dolog, ami foglalkoztat. Ami épp eszembe jut, ha sétálok az utcán, és le akarom írni. Ami megfog, tetszik, megnevettet... Szerethető. Ismerj meg, anélkül, hogy ismernél! (:

Mobilpont-ajánló

?!

2011.03.10. 16:52 Dreamergirl

Először rohadtul nem akaródzott leírni...
Hiszen senkinek nem mondtam el...
De ez ennek a blognak a lényege. Megmutatni magam név nélkül - és, gyakorlatilag, szembenézni önmagammal.

Vele álmodtam.
Nem vagyok szerelmes belé, nem tetszik, csak barátok vagyunk, ezt sulykolom magamba, de úgy tűnik, a testem más véleményem van.

Álmomban szerelmeskedtem Vele...
 

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittledream.blog.hu/api/trackback/id/tr792728350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása